streda 5. júna 2013

Teniskovo

Tak, minulý týždeň som si kúpila svoje prvé tenisky. Ak teda nerátam detstvo, pretože od cca 14tich rokov som nosila iba číňany a plátenky.

To, že ma teniskový trend neovplyvnil som tvrdila, až kým som nezbadala tieto New Balance tenisky. To bola taká láska na prvý pohľad, a kým som ich zbalila to trvalo asi tri dni, resp. tri predajne. Ale oplatilo sa, lebo z pôvodných 55eur boli zlacnené na 35 a ja som k nim dostala aj víkendovú zľavu a vyšli ma 28eur.  Keď sa tak na ne doma pozerám, netuším k čomu ich budem nosiť, ale k šatám určite nie.


Ďalšie som si kúpila tieto tenisky na platforme z H&M. Oni sa mi páčili, už keď ich pred pár týždňami vyložili, ale nejak ma nenapadlo skúšať ich..až raz. Som odporca tenisiek na platforme ale takých tých, čo naozaj vyzerajú ako tenisky a navyše majú tie suché zipsy, čo z nich robia megaboty. Tieto sú také úzke, trocha elegantné a hlavne jednoduché a jednofarebné. A naozaj sú aj pohodlné.




Nakoniec som pri nákupe v Lídli objavila tieto športoidné tenisky, ktoré budem používať na cvičenie a v lete na bicykel. Je na nich síce dosť ružovej, ale verím, že im pomôže, keď im vymením čierne šnúrky. . Môj otec sa mi smeje, že ružové tenisky som nechcela ani ako dieťa, že či mi šibe? Tak neviem...šibe mi?


Čo vy a tenisky? Tiež uznávate len Converse alebo nosíte aj takéto niečo?

2 komentáre:

  1. Tenisky na platformě jsou pro mě teďka nejlepší bota! :) Ty černé z Háemka dokonce mám a po dalších teď pátrám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. j nepoznam nic lepsie na celodenny trip po meste, kde potrebujes nieco pohodlne. v balerinach citis kazdy kamen. alebo na stanovanie a grilovanie? ja som sketchers a adidas fanusik.

    OdpovedaťOdstrániť