štvrtok 6. júna 2013

Hangover part III

Celý týždeň sa poctivo učím na skúšku a tak som sa bola včera večer vyvenčiť v kine na Hangover 3. Musím povedať, že to bola najslabšia časť zo všetkých troch, ale aj tak som sa výborne bavila. Trochu mi vadilo hlavne to, že celý film boli chalani akože triezvy a najhoršia bola záverečná dokrútka so Stu, ktorá bola podľa mňa trochu prehnaná. Ale dôležitý bol hlavne Bradley Cooper a ten bol v každej scéne úžasný, haha.

Do kina som sa obliekla jednoducho a pohodlne. Chcela som vyskúšať svoje nové New Balance tenisky a tak som zvolila takúto kombináciu. Čiernobielu. Myslím, že sa hneď zaradila medzi moje naj!

nohavice, košeľa, kabelka, sako H&M, hodinky Casio, tenisky New Balance
obrázky z google

Inak, keď sa povie košeľa a tenisky, tak si predstavím DannyRose
Poznáte?

3 komentáre:

  1. Tenisky New Balance si pořídím taky asi co nejdříve. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no odporúčam, sú úplne super a v Reno obuvi sú teraz v super zľave:)

      Odstrániť