sobota 8. júna 2013

Jahodový deň

Včera som mala poslednú skúšku, ktorú som aj úspešne urobila a môžu sa mi začať prázdniny? V podstate áno, aj keď moje prázdniny budú hlavne o práci, keďže mám dve brigády. Ale plánujem aj nejaké tie výlety, možno dovču...už sa teším!

Dnes som si konečne po dlhom čase užila voľnú sobotu. Bola som na výstave Secesia v Mirbachovom paláci, ktorá zajtra končí. Vystavené obrazy boli krásne, najmä tie Muchove, ale podľa mňa ich bolo príliš málo.

Po výstave sme si skočili na Primaciálne námestie, kde sa konali nejaké jahodové dni či čo. Tešila som sa veľmi, pretože vidina voňavých jahôd a samých dobrôt urobila svoje. Bola som však celkom sklamaná.
Celé sa to konalo v takom obrovskom bielom stane, s vysokými stolčekmi obmotanými bielymi saténovými obrusmi. Keby že neviem o čo ide, poviem si že svadba na námestí. Čo sa týka jedla, na výber mali iba tri jahodové jedlá a to zemiakové gule plnené jahodami, divinový guláš a palacinkový trhanec s jahodovou omáčkou. Ochutnali sme gule a trhanec. Oboje chutilo výborne, no nám sa zdalo, že jahodová omáčka a plnka do zemiakových gulí bola urobená z konzervovaných jahôd. Čože?!?!
Okrem toho ponúkali ešte tri druhy zákuskov, jahodové mojito a víno s jahodou. O čerstvých jahodách, nejakých šťavách nebolo ani chýru. Ja som si totiž pod jahodovými dňami predstavila kooopec čerstvých jahôd, rôzne nápoje z nich, rôzne jedlá, šaláty..toto mi  prišlo trochu obmedzené a trochu nóbl.

Zabudla som fotiť, ale ak chcete, aby vám tiekli slinky, tak googlite! Dobrú.

2 komentáre:

  1. Kde ideš na dovolenku?) Tie jahodové dni, brr, závidím jak sviňa. strawberries strawberries everywhere.

    http://stayy-you.blogspot.sk/ (bola by som moc rada ak by ste to navštívili)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No chcela by som taký dovčotrip chorvátsko,slovinsko,taliansko. Tam som ešte nebola, tak ale uvidime:)

      Odstrániť