utorok 11. júna 2013

coco-ricko genest

Rick Genest. Poznáte?

Veľmi sa mi páčia tetovania, no ja sama nemám odvahu si dať niečo veľké. Aj keď by som chcela..napríklad taký ,,rukáv" čiže celú ruku alebo niečo cez chrbát. Na mne sa mi skôr páčia malé a nenápadné tetovania, pretože moje tetovania sú hlavne pre mňa a vždy niečo znamenajú a nemám chuť ľuďom okolo vysvetľovať čo. Hovorím, ako keby som ich mala už aspoň päť. Zatiaľ mám však len jedno ale v hlave ďalšie štyri, na ktorých postupne začnem pracovať koncom leta.

Rick Genest je americký model, ktorého väčšina ľudí googli ako skeleton boy. Je potetovaný od hlavy až po päty a podľa mňa je tak sexi, že ani nemôžem napísať, ako. Haha. Mám trochu slabosť na lebky, takže jeho tetovanie sa mi naozaj páči. Oh, zjedla by som ho!




obrázky google
Čo na neho hovoríte?
Aký máte vzťah k tetovaniu?

5 komentárov:

  1. ahojky :) prechadzam cely blog a velmi sa mi zapacil :) tak davam sledovat. inak na tetovanie by som sa nikdy neodvazila a on je velmi zaujimava kreatura (rozhodna v ramci zaujimavosti by ma zaujimalo ako bude vyzerat ked bude mat 80) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja dúfam, že kým on bude mať osemdesiat tak ľudia už takto nebudú nad tetovaniami uvažovať:)

      Odstrániť
  2. ako ja totalne ujizdim u chlapa na tetovani, ale toto je trochu moc. pokial je iba jeden, moze si to dovolit, bdue mat vzdy nejaky job v reklame alebo vo filme. Ale to preto, ze ej vynicmocny. Ale tetaovanie u chlapa na lytku alebo na predlakti...OMG, som z toho hotova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak na takéto niečo ani nemá každý gule alebo peniaze:D ale potetovaní chlapci sú rozhodne sexiii, mne sa páči aj na hrudi:)

      Odstrániť
  3. Milujem ho! :)

    http://victorysphotography.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť