sobota 15. júna 2013

i want!

Zajtra (nedeľa) mám posledný voľný deň v júni, potom zarezávam ako fredka a vôbec sa na to neteším. Preto plánujem ísť oplieskať nejaké manymany, pretože neviem, ako dlho neuvidím žiadne obchody. V lete sa chystám na dovolenku ako som už spomínala TU a mám pocit, že nejaké základné veci mi k mojej letnej výbave chýbajú. Napríklad tieto.

obrázky: šaty F&F, kabelka Lindex, tielko a taška H&M, sandále a plavky google.

Šaty áčkového strihu sú moje najobľúbenejšie, pretože sú pohodlné, voľné a vzdušné. Tieto biele mám vyhliadnuté v F&F.
Plavky. Nutne potrebujem nové plavky, jednodielne aj dvojdielne. Čo sa týka jednodielnych, tak najradšej mám takéto retro strihy, ktoré sú podľa mňa super sexi a navyše zakryjú nedostatky postavy. Mám doma jedny čierne ale tie už sú len na doma. O dvojdielnych predstavu nemám, ale k moru by sa zišli, tak uvidím, čo zajtra kde nájdem.
Flatform sandals, čiže sandále na platforme. Na takejto pekne širokej. Zatiaľ som nijaké nikde nevidela ale možno zajtra ich uvidím.
Batôžteko-taška. Nepoznám odborný fashion názov. Jednu som už mala, no bola dosť opotrebovaná a tak ostala v smetnom koši v Liverpoole. Aj tak na ňu už nebolo miesto v príručnej batožine. Táto čiernobiela z H&M sa mi veľmi páči, len dúfam, že už dorazila aj k nám (prípadne ešte nie je vypredaná).
Čierna taška z Lindexu je môj momentálne najväčší objekt túžby. Tými vyrezanými dierkami mi pripomína košík a preto mi príde ideálna na leto (ale aj na celý rok). 
Biele tielko. Základný kúsok každého dámskeho šatníka, vraj. Ja žiadne biele tielko nemám ale mám sexi čiernu vestičku a k nej by sa m veru nejaké hodilo. A ešte keď je in tá čiernobiela kombinácia....

Takže zajtra (nedeľa) sa vydávam na lov a dúfam, že budem aspoň trochu úspešná.
Čo robíte zajtra (čítaj v nedeľu) vy??

2 komentáre: