pondelok 17. júna 2013

Lavender

Neviem či viete, ale v Bratislave je levanduľová kaviareň. Nájdete ju na obchodnej, v takom dvore kúsok od mekáča. Majú tam všelijaké dobroty s levanduľou, kávy, limonády, alko a nealko nápoje a tiež rôzne mňamky.


Ja som si síce dala iba klasické preso a levanduľovú limonádu, no bola som veľmi spokojná. Hlavne tá limonáda bola super, osviežujúca a neobyčajná. Mám pocit, že sa tam určite vrátim. Veľmi sa mi páčilo aj útulné zariadenie a hlavne terasa a krásne fialkové lavičky. Trošku rušivé je to, že terasa nie je pod holým nebom a priamo na ulici, ale že je vlastne pod zasklenou strechou vo dvore, Ale to je vlastne prehliadnutelné, keď si dáte tú skvelú limo a keď vás obslúži taká skvelá obsluha.

obrázky FB Lavender caffe-bar


TU je stránka kaviarne, kde si môžete pozrieť kompletný nápojový lístok aj fotogalériu. FB stránka TU. Okrem noviniek a fotiek nájdete aj užitočné info a levanduľové recepty. 
Tak čo, pojdete na návštevu?

8 komentárov:

  1. fiha. tu limonadu by som vyskusala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam, na ich fb stránke nájdeš aj recept ak by si chcela skúsiť doma:)

      Odstrániť
  2. zda sa mi to alebo zacinaju v Bratislave (nie na Slovensku, to sa mozno nikdy nestane) rást zaujimave kaviarne ako v kazdej normálnej metropole?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to možné, ale mám pocit, že je ich stále nejak málo lebo záujem je príliš veľký:)

      Odstrániť
  3. ja sa tam chystám ísť už dlhšie na biele vínko s levanduľou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to hodně dobře, škoda, že nebydlím v Bratislavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To kolo je tak roztomilé :-).
    www.eiva.blog.com

    OdpovedaťOdstrániť