sobota 1. júna 2013

Si nákupná maniačka?

Toto je prosím, prvá reality show, ktorú pozerám. A dosť dobre sa na tom bavím, aj keď niektoré slečny ma udivujú. Nechápem totiž tie handry, tie reči a najviac ma zaráža, keď také študentky povedia, že 500 eur je veľmi málo na nákup oblečenia (ako slečna právnička z tretej série). Chcela by som vidieť, koľko krát v živote slečny videli 500 eur aspoň pokope, nie to ich ešte minuli na oblečenie v nákupnom centre. Jaj a najväčším gólom sú tie 23 ročné mamičky. Buď by som im 23 rokov nepovedala (staršie!!) alebo by som nepovedala, že majú deti. A pri deťoch naozaj neverím, že niektorej sa máli 500 eur, keď všetci vieme (aj nemamičky), aké sú pampersky drahé. A úplne najviac ma dostala prvá séria, v ktorej by som slečne 26ročnej modelke tipla tak dve deti a po tridstiatke a slečne fotomodelke, tuším 21 ročnej, tak tri deti a po štyridsiatke. Po tomto som úprimne rada, že vyzerám primerane k svojmu veku, možno aj mladšie, a cítim sa stále tak na 19. Jaj a najviac zo show oceňujem módnych kritikov, ktorí to perfektne komentujú.
Koniec záznamu.

Sledujete túto show? Ako sa vám páči?:)

7 komentárov:

  1. náhodou ten bruno ich tam dáva parádne dole :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa tiež veľmi páčia NM:d sranda to je..a najviac mám rada toho stylistu, ktorý bol v tej druhej sérii s motýlikom:D ten je vždy veľmi vtipný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa najviac páči Kimlička ale nakladajú všetci poriadne:)

      Odstrániť
  3. vubec jsem nevedela, ze neco takoveho existuje, da se to nekde najit online? zni to dost zajimave :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://wau.joj.sk/nakupne-maniacky/nakupne-maniacky-uvod.html

      tu je link, pozri si archív:) ono to je vždy po piatich babách, ktoré majú nejakú tému...príjemnú zábavu:)

      Odstrániť
  4. Mne sa najviac páčila ženská, čo kúpila parfém Gucci svojmu kocúrovi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čožee, to bola ktorá? To som ani nezachytila, každopádne mega!:D

      Odstrániť