piatok 31. mája 2013

LVP úlovky

Tak, konečne som sa po týždni vybalila a nafotila (amatérsky mobilom) svoje úlovky z Liverpoolu. Veľa toho nie je, alebo možno aj hej, ale nie som z toho taká natešená, ako by som bola, keby som si kúpila niečo super extra, napríklad biker jacket, rozchodené martensky alebo tie rockabilly plavky. Tak sa na to pozrime!


Takže, okrem denimovej košele z H&M, guličkových pyžamových nohavíc z Primarku, čokolády a hory nohavičiek, ktoré ste mohli vidieť na foto TU, som ešte nakúpila pár vecí.
Primark - ombré šatka, slnečné okuliare, pyžamové nohavice, leopardie papuče, gumené šlapky.
H&M - sandálky, sexi vesta, náušnice
The Beatles Story shop - ponožky
The Cavern Club - magnetka (..a ešte mám poldecák, ale ten priletí domov s frajerom). Magnetky si kupujem vždy a všade v zahraničí, mám ich pekne doma na chladničke.

Okrem oblečenia a topánok som si doniesla ešte pomarančovú čokoládu a Twinning čaj Lady Grey, najlepší na svete! 500 fotiek a milión zážitkov.

Čo si nosíte z výletov vy?




2 komentáre:

  1. Ty boty!! Škoda, že nejsou vidět lépe, ale i tak je chci všechny :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vzdy si musim priniest aj nejaky kusok oblecenia..aspon jeden...na potesenie ! :P

    OdpovedaťOdstrániť