piatok 2. augusta 2013

Piece of UK

Pár dní pred našou dovolenkou sa môj drahý vrátil z Liverpoolu a priniesol mi aj nejaké souvenirs. Napríklad  sixpack Strongbowa, čo je najlepší cíder na svete a vždy keď si ho dám, si predstavím, že som v The Cavern na Beatles revivale, lebo práve tam som ho ochutnala prvý krát. Taký čapovaný bol megadobrý, ale tento plechovkáč tiež nie je zlý.



Potom mi priniesol ešte zavárané mušle, ktoré tam stoja snáď jednu libru, takže si teraz pochutnávam na šaláte s mušľami. Inak som ale bola prvý krát v živote v Kauflande a zistila som, že tam majú tiež celkom veľký výber morských plodov a za celkom dobré ceny.


Priniesol mi aj niečo nejedlé, a to túto veľkú kabelku podobnú tým zo Zary. Bola aj v mojom wishliste TU. Páči sa mi, že je veľká, dá sa dať aj na rameno a tým, že je dierkovaná, na mňa pôsobí tak letne, ako košíček. A prišla mi aj zatúlaná pohľadnica. Juch, musím si niekde urobiť nástenku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára