pondelok 16. septembra 2013

Život je zmena.


Je smiešne ako sa ľudia dokážu meniť a najsmiešnejšie je, keď to pozorujete sami na sebe. Ako príklad uvediem seba. 

V marci tohto roku som si založila tento blog pod trošku iným názvom. Bola som veľmi ovplyvnená módou a blogmi a tak som si povedala, že to skúsim aj ja. Postupom času som však zistila, že ma vôbec nebaví písať o móde, o mojom oblečení alebo nákupoch ale skôr ma baví zdieľať svoje názory na čokoľvek a svoje myšlienky. V lete som zistila, že nemám chuť ani čas vysedávať za internetom a že už vôbec sa mi nechce písať nejaký blog.
 
Prišiel však september a môj život sa dostáva späť do nejakého režimu a s tým prišla aj chuť deliť sa s niekým imaginárnym o to, čo som zažila, videla, čítala, počula. Niekedy som totiž taká nadšená napríklad z filmu ale nemám sa s tým komu zdôveriť, pretože moji priatelia majú iné záujmy. A tak som sa rozhodla obnoviť tento blog a urobiť si z neho moju novú imaginárnu kamošku, ktorú bude zaujímať všetko, čo sem napíšem. 

A možno zaujme aj niekoho iného. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára