nedeľa 23. júna 2013

weekend inspiration I.

Už dlhšie trpím frustráciou zo svojho stiesneného šatníka a žiadneho botníka. Dnes ráno však kvapla posledná kvapka a ja som sa rozhodla, že postupne začnem pracovať na lepšom a hlavne väčšom šatníku. Momentálne ho tvoria dve skrine a jedna komoda z Ikei, no nejako mi to nestačí. Je v nich bordel, veci sú tam natlačené, nemám si kam pekne rozložiť kabelky (zatiaľ sú natlačené v boxe, aspoň tie, ktorým to neuškodí) a už vôbec nemám priestor na topánky.

Keďže som študentka, nemôžem si dovoliť kúpiť nádherné velikánske šatníkové skrine a ani si z druhej izby urobiť samostatný šatník. Mám však v hlave víziu, ktorá by mala vyzerať takto nejako. 






fotky pinterest

Plánujem teda nakúpiť konštrukciu na výplň šatníkovej skrine, zo starých skríň si urobím poličky, pekne si to vystaviam od steny po stenu a miesto šatníkových dverí použijem záves. Čierny alebo biely, uvidí sa. 

Čo na to hovoríte? Aké šatníky máte vy?

7 komentárov:

  1. tyjo, to vypadá krásně! já mám šatník naprosto obyčejný :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. môj šatník momentálne tvoria dve poličky, snívam, že keď budem veľká, budem mať na oblečko vyhradenú obrovskú skriňu a vo všetkom poriadok. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. můj šatník se skládá pouze z jedné skříně, která přeteká věcmi, které nenostím :D
    ale tebou vybrané obrázky se mi líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na pinterestu se dá toho najít fakt hafo, tam jdu vžycky lovit i já ;)

    OdpovedaťOdstrániť