nedeľa 26. mája 2013

LVP #3 The Cavern Club

Liverpool je mesto Beatles. Ja som sa tiež najviac tešila na všetky tie miesta, ktoré sú s Beatles spojené. Najviac teda na The Cavern Club.



Skoro každý večer sme s priateľom trávili v meste, raz v dokoch, raz v The Cavern klube, v ktorom ako všetci vedia, hrávali Beatles. Musím povedať, že atmosféra v klube je úžasná, ide sa asi tri poschodia do podzemia. Celý klub je akoby rozdelený na dva menšie, nachádzajú sa tam dve menšie pódia, ktoré sú pekne oddelené a hudba z nich sa nebije. V Caverne sú tehlové steny a oblúkové stropy, ktoré sú celé celučičké popísané odkazmi od rôznych ľudí. Visia tam plagáty aj fotografie Beatles, nejaké hudobné nástroje, je tam aj anglická telefónna búdka v ktorej sa môžete odfotiť a tiež si tam môžete kúpiť suveníry(odznaky, poldecáky, mikiny, knihy, okuliare Johna Lennona a ...).





Čapujú tam asi osem druhov piva, za seba odporúčam Guiness a Strongbow, ktorý som nazvala dámskym pivom, lebo je to vlastne cíder ale veľmi chutný a v Caverne chutí ešte viac. Ja som minula na pivo snáď (osobne) rekordnú sumu, pretože jedno pivečko stojí tak 4-5 libier a za jeden večer som zmákla tri, štyri. Haha.  Inak vstup do klubu je celý deň zdarma, po osmej večer už sa platia 4 libry. Celý deň v klube hrajú rôzne revivaly, od Beatles po Paula McCartneyho cez všelijaké rockové slávne aj menej slávne skupiny. Sú tam aj projektory, cez ktoré môžete sledovať situáciu v druhej časti baru alebo sa tam premietajú záznamy z koncertov z Beatles.


my sme v tej pene objavili motýlika alebo štvorlístok, vidíte ho aj vy?:)

 Najviac sa mi na Caverne páčilo, že ľudia, nielen turisti, sa tam chodia naozaj baviť a to všetky vekové kategórie. Nemajú problém vyliezť na pódium a hulákať do mikrofónu ší lovs jú jéééjéééjé!
Vždy to tam žije!

Pardón, fotky sa mi nechcelo upravovať:)

Dnes plánujem ešte jeden článok o Beatles a Liverpoole!

1 komentár: