pondelok 20. mája 2013

LVP #1

Podávam hlásenie z Liverpoolu. Včera bolo fakt krásne, celý deň svietilo slnko, žiadne anglické dažde. Vybrali sme sa na výlet do Manchesteru, kde sme si pozreli centrum, hausbótovú štvrť a John Rylands Library, z ktorej mám najväčší zážitok! Je to krásna historická knižnica s kopou starých zväzkov a krásnych študovní, kde chodia pilne študovať manchesterskí študenti. Najviac ma, samozrejme okrem kníh, ohromili toalety. Haha, ja viem. Ale vyzerali presne ako z 19. storočia, čiže z čias, kedy bola knižnica založená a cítila  som sa ako v historickom múzeu toaltiet. Fotografie možno dodám neskôr, mám tu naozaj obmedzené možnosti, keďže notebook som nechala doma.





foto ja: anglické raňajky, anglická desiata (ovocie a gint&tonic), nákupy: ulovené prvé pyžamové nohavice, košela z wishlistu a nejaké tie nohavičky, večer párty hard v The Cavern ueheeej!







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára