pondelok 30. septembra 2013

Back to the childhood

Terajšie módne trendy ma nútia spomínať na moje detské, okej pubertálne, časy. V trinástich rokoch som si kúpila svoje prvé bagandže a môj štýl (nielen) obliekania sa uberal nejakým punkrockovým smerom. Pamätám si ako som celé mesiace zháňala čierne nohavice, ktoré v tej dobe z nejakého nepochopiteľného dôvodu neboli vôbec v móde a ani v obchodoch. Pamätám si, že nakoniec som ich našla u nejakého číňana a kúpila si rovno dvoje. Teraz by ste sa bez čiernych nohavíc nezaobišli, lebo sú ževraj must-have, ale aj keby ste ich nemali, kúpite ich v každom obchode.

Túto sezónu najviac spomínam na svoje kárované sukne, pretože káro ide zasa do módy. A spolu s ním aj bagandže a kožené (okej koženkové) bundy. Moju károvanú sukňu, ktorú som nosila ešte na základke mi ušila mama. Látku sme tiež zháňali pekne dlho. Nosila som ju k čiernym silonkám, botám, čiernemu tričku a čiernej riflovej bunde. Oh áno, bola som frajerka.

To, že sa káro vracia do módy ma potešilo až tak, že mi z toho preplo. Už vlastním tri kárované košele a dva šály a rozmýšľam aj nad tou sukňou. Aj keď moc sukne nenosím, tieto kárované mi prídu veľmi seksi.


všetky C&A

1. C&A, 2. F&F, 3. lavishallice.com

 
1. Mango, 2. Zara, 3. Debenhams

Čo vy a káro? Prepadli ste tiež?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára