piatok 12. júla 2013

Film tip #4

Neviem ako vy, ale ja keď mám voľno, rada si oddýchnem pri dobrom filme. Za poslednú dobu som videla nasledujúce štyri filmy, ktoré vám tu (ne)odporučím.

La Cara Oculta
Tento film som odkukala z filmových tipov u Lindy z blogu Weekjournal. Práve som ho dopozerala a vyrazil mi dych. Presne takýto typ filmov (nie také drastické ale také, čo vyrazia dych) mám najradšej. Chcela by som napísať o čom to je a čo sa mi na ňom tak páčilo, ale pokazila by som vám prekvapenie. Takže ak máte chuť, pozrite si!


Now you see me
Podfukári...trailer ma prinútil, aby som sa na tento film tešila a išla naň do kina.  No bola som dosť sklamaná, pretože neznášam filmy, v ktorých sa postavy tvária celý film inak ako to v skutočnosti je. V tomto prípade týchto podfukárov vyšetruje týpek, ktorý svoju prácu berie fakt vážne a v závere filmu sa dozvedáme, že za všetko je vlastne zodpovedný on a vyšetrovanie tak silno prežíval proste len tak. A tiež sa mi nepáči myšlienka, že niekto zasvätí celý život nejakej pomste... A takí dobrý herci tam hrajú.


La Delicatesse
Mám rada Audrey Tautou ale tento film sa mi nepáčil. Celý mi prišiel o ničom, dej trošku chytí za srdce, to hej, ale inak nič výnimočné a na atraktívnosti mu nepridali ani ostatní herci. Niekedy mi proste nepekní herci vadia.


Spring breakers
Môj minulý post hovorí za všetko. Doteraz nechápem o čom bol ten film, aký mal význam. Jediné čo som z neho postrehla boli tučné rite, holé cecky a štyri kravy, čo nevedia čo so sebou. A také haló okolo neho bolo..no nechápem. Ale možno je chyba vo mne, takže ma zaujímajú názory iných.

obrázky z google

A na záver si pozrite trailer k filmu Filth, ktorý je natočený podľa knihy Irvina Welsha. Hrá v ňom skvelý James McAvoy. Ja sa na neho už mega teším.



Odporučíte niečo aj vy mne?

2 komentáre:

  1. Na Podfukarov sa strasne tesim, mam hrozne rada Islu Fisher :)


    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť