piatok 17. mája 2013

Veľký Gatsby

Včera som bola na premiére filmu Veľký Gatsby, na ktorý som tak túžobne čakala už od Vianoc. Film sa mi celkom páčil, len sa mi to miestami zdalo ako rýchlofilm alebo čo. Miestami sa objavovali čudné efekty a čudné zostrihy a na začiatku najčudnejšia scéna s orgiami, kde slečny vyzerali ako by si odskočili od Burtona. Ale to tak asi malo byť, aj keď trošililinka tradičnejšie poňatie by sa mi páčilo viac. Do filmu supersky zapadne aj soundtrack a čo sa týka hercov, tak najlepší výkon podal jednoznačne DiCaprio (aaachhh). Ale celkovo bol ten film výborný a ja sa už teším na knihu, ktorá je vraj trochu iná.



Ak sa aj vy chystáte do kina, odporúčam Vám 3D prevedenie filmu. Ja som síce bola na 2D, ale počas filmu som si uvedomila, že niektoré scény by boli v 3D úžasné. Takže možno skúsim aj to;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára