štvrtok 19. septembra 2013

Urban space

Predvčerom som si bola vyzdvihnúť knihy v novej presťahovanej Gorile na námestí SNP v Bratislave. Hneď ako som vošla, spadla mi sánka a neviem si ju zdvihnúť doteraz. Gorila sa presťahovala a spojila svoju predajňu s nakrásnejšou kaviarňou Urban cafe. Interiér je úžasný, dreveno-kovový, stolíky z paliet, dekorácie z kníh, mäkké kreslá, žiarovky. 



Včera som sa rozhodla s kamoškou vyskúšať, aká je káva. Ponuka kaviarne je naozaj pestrá, ponúkajú od kávy, sypaných čajov, domácich limonád a freshov, ľahkých jedál a zákuskov aj cíder a pivká z Anglicka a Banskej Štiavnice. Majú v ponuke aj poldeci, nie však len tie klasické, ale aj špecialitky ako 42% žltý melón, čiernu bazu a podobne. My sme tentokrát zostali iba pri káve ale musím povedať, že bola naozaj výborná. Čo sa týka cien, sú trošku vyššie ale myslím si, že vzhľadom na atmosféru a kvalitu služieb to stojí za to.



Odporúčam však, aby ste tam prvý krát šli sami, pretože nebudete schopní rozmýšľať a klebetiť s priateľmi. Aspoň ja som bola v akomsi interérovom nebi a nebola som schopná sústrediť sa na to, čo mi kamarátka rozpráva, preto sme po hodine vymenili Urban cafe za Parklife (o ktorom ste mohli čítať TU). Ale vidím to tak, že budem pravidelný zákazník.

Začínam ľutovať, že som nešla na wc!

Obrázky požičané z /www.facebook.com/GorilaskUrbanSpace. Ja som fotiť zabudla.

1 komentár:

  1. Mám moc ráda zajímavé interiéry! Až někdy navítám na SK, určitě tam zajdu, díky za tip :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť